Właścicielem sklepu internetowego RacingFactory.pl jest:
RF Solutions Sp. z o.o.
ul. Środkowa 16
15-151 Białystok
NIP: 9662138535
Regon:385908209
KRS:0000837537
2. Kontakt:
Dostępne metody kontaktu:
- Telefon: 507 457 261
- E-mail: biuro@racingfactory.pl
3. Ceny produktów:
Wszystkie ceny podawane są walucie PLN, oraz są cenami Brutto.
4. Zamówienia:
- Zamówienia w sklepie RacingFactory.pl można składać przez 24h, 7 dni w tygodniu.
- Realizacja zamówień następuje w dni robocze od poniedziałku do piątku.
- Zamówienia składać można bezpośrednio przez stronę RacingFactory.pl, mailowo, przez maila: biuro@racingfactory, oraz telefonicznie: 507 457 261
- Do każdego zamówienia dołączany jest paragon, na życzenie faktura VAT, wysyłana w formie e-faktury na adres mailowy.
- Jeśli w trakcie realizacji okaże się, że pomimo statutu mówiącego o dostępności produktu, nie będziemy w stanie zrealizować zamówienia, niezwłocznie poinformujemy o tym fakcie drogą mailową.
Płatności za zamówienia można zrealizować w następujący sposób:
- Płatność za pobraniem - opłata dla kuriera przy doręczeniu paczki.
- Przelew bezpośredni na rachunek bankowy.
- Przelew błyskawiczny.
33 1140 2004 0000 3902 7993 5993
RF Solutions Sp. z o.o.
ul. Środkowa 16
15-151 Białystok
6. Wysyłka:
- Przesyłki nadawane są w dni robocze.
- Ceny wysyłek podawanych na stronie dotyczą wyłącznie wysyłek krajowych.
- Przesyłki gabarytowe, oraz zagraniczne wyceniane są indywidualnie.
- Towary znajdujące się na naszym magazynie wysyłamy w przeciągu 48h od złożenia zamówienia.
- Zamówienia, z płatnością przelewem realizujemy po zaksięgowaniu całej płatności na naszym koncie.
- Kupujący zobowiązany jest do weryfikacji stanu zawartości przesyłki w obecności kuriera, w razie stwierdzonych uszkodzeń, braków, wymagane jest spisanie protokołu uszkodzenia, wymaganego później podczas reklamacji. Weryfikacja zawartości możliwa jest dopiero w momencie podpisania odbioru, oraz opłaceniu należności w wypadku przesyłek pobraniowych.
- Kurierzy nie mają obowiązku dzwonienia przez doręczeniem przesyłki, oraz wnoszenia przesyłek gabarytowych do mieszkania.
- W wypadku nieobecności adresata przesyłka jest dwukrotnie awizowana.
- W wypadku nie odebrania przesyłki, kupujący zostaje obciążony kwotą za przesyłkę + kwotą zwrotu. W wypadku nie uregulowania tej należności, zastrzegamy powzięcie wobec kupującego środków prawnych mających na celu otrzymanie należności.
- W wypadku zamówień; sprowadzanych na indywidualne zamówienie, na większe kwoty, bądź budzących zastrzeżenia, firma RF Solutions Sp. z o.o., może wymagać wpłaty zaliczki w wysokości 20% wartości całego zamówienia.
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.
Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Zgodnie z prawem z ustawa z dnia 25 grudnia 2014 r, prawo do zwrotu - nie dotyczy transakcji zawieranych między firmami. Prosimy o przemyślane zakupy, zwroty od firm nie będą realizowane, a przesyłki przyjmowane.
Z prawa do zwrotu wyłączone są przedmioty spersonalizowane.
8. Reklamacje:
- Wszystkie przemioty oferowane w naszym sklepie objęte są dwuletnią gwarancją producenta (w wyjątkowych przypadkach jest to okres roczny, o czym informacja zawarta jest na stronie produktu)
- Po stwierdzeniu wady należy przedmiot niezwłocznie dostarczyć do siedziby naszego sklepu wraz z wypłenionym protokołem reklamacyjnym.
- W ciągu 14 dni nasz sklep ustosunkuje się do zgłoszenia pisemnie.
- Produkt wadliwy odsyłany jest do producenta, który jako gwarant zadecyduje o zasadności roszczeń.
- Jeżeli producent uzna roszczenia za zasadne, to w zależności od możliwości zaspokojenia roszczenia, produkt zostanie naprawiony, wymieniony, bądź zostanie zwrócona płaność.
- Sklep RacingFactory.pl oferuje wyłącznie produkty nowe, wolne od wad, oraz dokłada wszelkich starań, by trafiały do naszych klientów bez żadnych uszczerbków.
- Składając zamówienie kupujący oświadcza, że zapoznał się z regulaminem i zrozumiał jego treść.
- Niniejsza strona nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów prawa.
- Wszystkie nieuregulowane kwestie w zasadach użytkowania sklepu, regulują przepisy Kodeksu Cywilnego.