1. Postanowienia ogólne:

Właścicielem sklepu internetowego RacingFactory.pl jest:
RF Solutions Sp. z o.o.
ul. Środkowa 16
15-151 Białystok
NIP: 9662138535
Regon:385908209
KRS:0000837537

2. Kontakt:

Dostępne metody kontaktu:
  • Telefon: 507 457 261
  • E-mail: biuro@racingfactory.pl

3. Ceny produktów:

Wszystkie ceny podawane są walucie PLN, oraz są cenami Brutto.

4. Zamówienia:
  • Zamówienia w sklepie RacingFactory.pl można składać przez 24h, 7 dni w tygodniu.
  • Realizacja zamówień następuje w dni robocze od poniedziałku do piątku.
  • Zamówienia składać można bezpośrednio przez stronę RacingFactory.pl, mailowo, przez maila: biuro@racingfactory, oraz telefonicznie: 507 457 261
  • Do każdego zamówienia dołączany jest paragon, na życzenie faktura VAT, wysyłana w formie e-faktury na adres mailowy.
  • Jeśli w trakcie realizacji okaże się, że pomimo statutu mówiącego o dostępności produktu, nie będziemy w stanie zrealizować zamówienia, niezwłocznie poinformujemy o tym fakcie drogą mailową.
5. Płatności:

Płatności za zamówienia można zrealizować w następujący sposób:
  • Płatność za pobraniem - opłata dla kuriera przy doręczeniu paczki.
  • Przelew bezpośredni na rachunek bankowy.
  • Przelew błyskawiczny.
Rachunek bankowy dla przelewów bezpośrednich:
33 1140 2004 0000 3902 7993 5993​
RF Solutions Sp. z o.o.
ul. Środkowa 16
15-151 Białystok

6. Wysyłka:
  • Przesyłki nadawane są w dni robocze.
  • Ceny wysyłek podawanych na stronie dotyczą wyłącznie wysyłek krajowych.
  • Przesyłki gabarytowe, oraz zagraniczne wyceniane są indywidualnie. 
  • Towary znajdujące się na naszym magazynie wysyłamy w przeciągu 48h od złożenia zamówienia.
  • Zamówienia, z płatnością przelewem realizujemy po zaksięgowaniu całej płatności na naszym koncie.
  • Kupujący zobowiązany jest do weryfikacji stanu zawartości przesyłki w obecności kuriera, w razie stwierdzonych uszkodzeń, braków, wymagane jest spisanie protokołu uszkodzenia, wymaganego później podczas reklamacji. Weryfikacja zawartości możliwa jest dopiero w momencie podpisania odbioru, oraz opłaceniu należności w wypadku przesyłek pobraniowych.
  • Kurierzy nie mają obowiązku dzwonienia przez doręczeniem przesyłki, oraz wnoszenia przesyłek gabarytowych do mieszkania.
  • W wypadku nieobecności adresata przesyłka jest dwukrotnie awizowana.
  • W wypadku nie odebrania przesyłki, kupujący zostaje obciążony kwotą za przesyłkę + kwotą zwrotu. W wypadku nie uregulowania tej należności, zastrzegamy powzięcie wobec kupującego środków prawnych mających na celu otrzymanie należności.
  • W wypadku zamówień; sprowadzanych na indywidualne zamówienie, na większe kwoty, bądź budzących zastrzeżenia, firma RF Solutions Sp. z o.o., może wymagać wpłaty zaliczki w wysokości 20% wartości całego zamówienia.
7. Odstąpienie od umowy:

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. 

Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

Zgodnie z prawem z ustawa z dnia 25 grudnia 2014 r, prawo do zwrotu - nie dotyczy transakcji zawieranych między firmami. Prosimy o przemyślane zakupy, zwroty od firm nie będą realizowane, a przesyłki przyjmowane.

Z prawa do zwrotu wyłączone są przedmioty spersonalizowane.

8. Reklamacje:
  • Wszystkie przemioty oferowane w naszym sklepie objęte są dwuletnią gwarancją producenta (w wyjątkowych przypadkach jest to okres roczny, o czym informacja zawarta jest na stronie produktu)
  • Po stwierdzeniu wady należy przedmiot niezwłocznie dostarczyć do siedziby naszego sklepu wraz z wypłenionym protokołem reklamacyjnym.
  • W ciągu 14 dni nasz sklep ustosunkuje się do zgłoszenia pisemnie.
  • Produkt wadliwy odsyłany jest do producenta, który jako gwarant zadecyduje o zasadności roszczeń.
  • Jeżeli producent uzna roszczenia za zasadne, to w zależności od możliwości zaspokojenia roszczenia, produkt zostanie naprawiony, wymieniony, bądź zostanie zwrócona płaność.
9. Postanowienia ogólne:
  • Sklep RacingFactory.pl oferuje wyłącznie produkty nowe, wolne od wad, oraz dokłada wszelkich starań, by trafiały do naszych klientów bez żadnych uszczerbków.
  • Składając zamówienie kupujący oświadcza, że zapoznał się z regulaminem i zrozumiał jego treść.
  • Niniejsza strona nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów prawa.
  • Wszystkie nieuregulowane kwestie w zasadach użytkowania sklepu, regulują przepisy Kodeksu Cywilnego.
Zapisz się do naszego Newslettera

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w naszym sklepie

Nasz sklep korzysta z ciasteczek, akceptuj jeśli chcesz skorzystać z naszej oferty ! ;)

Zamknij